piątek, 6 lipca 2012

"SUN, HOLIDAYS, PARTY" ♥


Powracam po chwilowej nieobecności ;)
Wracam z informacjami i nowymi fotkami ;D 
No okej, zakończenie roku minęło i wiem w jakiej jestem klasie!
1b, wita gorąco hahaha ;D ♥

Mamy fajną wychowawczynię, więc myślę, że będzie git.
Ostatnio grałam z koleżanką w masakryczną grę AMNESIA mroczny obłęd.
Pierwsze słowa gdy kuzyn puścił tę grę w połowie to "oh my HOLY SHIT !" ;___;
Muszę powiedzieć, że jest straszna jak dla mnie :D
To wszystko dzieje się w ciemnym zamku, gdy pewien chłopak budzi się tam z amnezją i musi się z tego zamku wydostać, SHSHSHSH :D
tutaj możecie sobie obejrzeć jak nie którzy to przeżywają i jak ta gra wygląda. Piszcie w komentarzach czy graliście :D






Okej. Środa, nie zapomniany dzień i noc haha.
Weronika u mnie, co znaczy PARTY PARTY PARTY !
Jakieś tam knajpki zaliczone, zwała jest, miłości i wgl, hahaha ;D

Tutaj taka fotka w mojej oczojebnej bluzce, od razu mogę to zdjęcie określić jako stylizacja modowa.




Iza: 
bluzka: 19,99
spodnie:
59,99

Weronika:
bluzka: 7,99
spodnie: 59,99

Okeeeeeeej, nazwę to różnorodnym postem gahahah ;D
28 lipca, lecę na sunrise dance party ! :D
Moje małe miasto a tu sunrise hahahaha ♥
Będzie moc, napewno dodam filmiki i zdjęcia.
21:00 - 1:00 hahahahaha.
Oktan, spłating, spłating , spłating ! :D


http://www.czarnkow.pl/sunrise_dance_party_czarnkow_2012.php3

Tutaj możecie więcej na ten temat poczytać :D


No to teraz ta najważniejsza część, 

Oficjalnie otwieram zakładkę pt: MEJLOVE! ♥ 
tam wszystkiego się dowiecie ;)
zapraszam was tam, huhuhuhu :D 

To na tyle z mojej strony, do zobaczenia na stronie mejlove! :D  

15 komentarzy:

  1. Nie grałam;D Poczucie humoru widzę dopisało przy pisaniu notki ;D oby tak dalej ;) ciekawy blog;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... cenię poczucie humoru na blogach. Też mi tak czasem odpierdziela jak jestem z kumpełą.
    Tak mi odwaliło, ze se na czerwono włosy zrobiłam.
    Życzę Ci powodzenia z blogiem. A gimnazjum, to niezła przygoda. teraz ide do 3.
    a powiem Ci... ze w moejj szkole 1b to najwieksze łobuzaki i luzaki.
    wiec pozdro...
    :p

    OdpowiedzUsuń
  3. He he :) masz poczucie sorry Twój blog ma poczucie humoru :D Fajna fotka :) a gra nie jest straszna.....Pozdrawiam i zapraszam do mnie ===> http://emodziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, jak oglądasz filmiki to wgl nie jest straszne, zagraj sobie, ja nie mogłam ze strachu, a z filmików nic mi to nie robi ahha ;D

      Usuń
  4. Hehe, fajny blog masz poczucie humoru!
    nie grałam :)
    może wejdziesz do mnie na bloga?
    http://yourstyle-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Psyt...pytanko...jak to się stało, że masz aż tylu obserwujących? :) Szybki rozwój, nie ma co! Zapraszam do mnie na febafranz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahhaha a jak ! :D
    Ej. jakie sprawy miłosne były bo nie pamiętam xd.
    Zapraszam do mnie meedzik.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie prowadzisz bloga!
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog!
    w grę nie grałam.
    Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż http://tylkotakethat.blogspot.com/

    :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehehe :P
    Fajna oczodajna bluzka :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie : D

    http://worldofgirlssorelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta bluzka :O
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heheh fajne ;)
    Ja w tą grę nie grałam - może kiedyś zagram xD
    A i fajna bluzka ;D
    Zapraszam do mnie
    http://mystoryola.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

nie przepadam za spamem.
chcę znać waszą całą krytykę na temat mojego bloga.
za każdy napisany komentarz raczej się odwdzięczam♥