niedziela, 8 lipca 2012

Pierwsza nadesłana stylizacja!

Oświadczam, że dostałam pierwszą stylizację. ;)
Przysłała ją Kornelia, 16 lat.
link do jej bloga: www.myworld-nelly.blogspot.com

Okej to zaczynamy.
Kornelia przysłała nam 2 stylizację ;) 


1 stylizacja:
  Bluzka: house
Legginsy: zwykły sklep odzieżowy
Buty: ccc
Torebka: allegro

2 Stylizacja: 


Bluzka: house
Spodenki: DIY

Buty: ccc
Torba: jellywonderland.eu


Okej, dzisiaj to na tyle. Zostawiamy komentarze!
Jak wam się podobają stylizację Korneli?
Bo mi bardzo ;) 

komentować, komentować, komentować :D
ZGŁASZAJCIE SIE :)

6 komentarzy:

  1. świetnie !
    chyba też wysle, ale sie zastanowie ;p
    widzialam bloga korneli, super!!
    pozdrawiam kika xd

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja boska!
    druga tez niczego sobie!
    blog jest super. wchodze codziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje ; *

    www.agusiaczek.blogspot.com
    Obserwujemy ? . Zależy mi ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wow slicznie wygladasz i twoje stylizacje sa genialne! :D
    zazdroszcze Ci wlosow!
    Mi osobiscie bardziej podoba sie 1 outfit ;)

    zapraszam do mnie na rozdania : ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 jest cudna zapraszam do mnie mufinkaa.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń

nie przepadam za spamem.
chcę znać waszą całą krytykę na temat mojego bloga.
za każdy napisany komentarz raczej się odwdzięczam♥