wtorek, 19 czerwca 2012

INFORMACJA ! rozdział 1 :3

Chciałam was poinformować, że nie będę już pisała opowiadań o TOMKU, ALI I KUBIE. zrobiło się to bezsensowne xD
Zaczynam nowe o pewnej dziewczynie, którą wiele w życiu spotka.
ROZDZIAŁ 1.



Piątek, godzina 08:35. Obudziłam się na łóżku mojej przyjaciółki. Co ja tam robiłam? Byłam owinięta folią, a na ustach miałam przyklejoną taśmę. Nie pamiętam niczego z zeszłej nocy. Natychmiast wstałam, ubrałam moje trampki i pobiegłam do swojego domu. Nie mogłam utrzymać równowagi. Pierwszy raz w życiu byłam upojona! W ciężkiej sytuacji doszłam do domu. Otworzyłam drzwi, i w futrynie zobaczyłam mojego Ojca.
- Więc wróciłaś, jestem ciekawy jaką będziesz miała wymówkę. – Powiedział do mnie srogo.
- Ale.. ja o niczym nie wiem. Nic nie pamiętam.. – Odparłam.
- Więc jesteś pijana? Nie tak cię wychowałem! A teraz idź wygonić tych nastolatków z domu, nie spodziewałem się tego po tobie! Zakrzyczał na mnie stanowczo Tata. 
Nie wiedziałam o co mu chodzi.. Nigdy w tym wieku nie chwyciłabym alkoholu do ręki! Poszłam zobaczyć o jakich nastolatków chodzi.. Gdy weszłam do mojego pokoju byłam kompletnie roztrzepana. Myślałam, że chodzi o moich przyjaciół, a tych ludzi w ogóle nie znałam! 
- Kim wy jesteście.. ? Wynocha z mojego domu! – Powiedziałam stanowczo.
- O.. zobaczcie! Nasza imprezowiczka Tess przyszła. O co ci chodzi? – Spytał mnie ośmielająco.
- Proszę, wyjdźcie! Nie jestem imprezowiczką! Kto was tu wpuścił, matko… - Odparłam.
W końcu poszli. Nie wiedziałam o co im chodzi. Chciałam sprawdzić całą sytuację, więc pojechałam rowerem do mojego kumpla Davida. Gdy dotarłam na miejsce, wokół jego domu leżało pełno puszek od piwa. Byłam wstrząśnięta. Zapukałam do drzwi, lecz nikt mi ich nie otworzył. Weszłam do jego domu, i zobaczyłam nietrzeźwego Davida leżącego na podłodze! 
- David ! Obudź się, to ja Tess! – Powtarzałam do niego, aż w końcu się obudził.
- O! To ty kochanie. Już wstaję robić śniadanie – Powiedział, nie znając powagi sytuacji.
- Kochanie? David.. błagam cię wstań! To ja Tess! Twoja kumpela. – Mówiłam.
Wiedziałam, że nie będzie łatwo, więc jakoś zaciągnęłam go do pokoju na kanapę. 
- David, słuchaj mnie. Co się działo wczorajszej nocy? Co ja robiłam! – Pytałam się go.
- Ah, Tess ! Wyrządziłaś rewelacyjną imprezę. Bawiliśmy się do rana! To była dobra noc.. – Odparł David.
Nie wiedziałam co mam robić. Wiedziałam, że z Davidem się teraz nie dogadam. Pojechałam do domu Grace. Gdy zobaczyłam ją nie przytomną na wycieraczce, przeżegnałam się. 
- Matko! David i Ty nie trzeźwi! Co się tu działo! Grace, halo! – Pytałam się jej.
- Ah, Tess. Było wspaniale! Ale proszę.. chcę się przespać. To była długa zabawa. – Odpowiedziała mi Grace. 
Nie wiedziałam co robić. Byłam zszokowana. Wiedziałam, że od żadnego z moich przyjaciół nie dowiem się żadnej interesującej rzeczy. Musiałam poczekać kilka godzin, aż się ocknęli. 
A tak po za tym. Jestem Tess, mam 16 lat. Z pozoru lubię się uczyć, lecz potrafię się dobrze zabawić. Jestem wysoką i szczupłą szatynką. Mam wspaniałych przyjaciół, na których zawszę mogę liczyć. Jedyna rzecz, o której nie zapomnę to.. Moja mama umarła na raka gdy miałam 6 lat. Od tego czasu mieszkam z Tatą, który cały czas się o mnie troszczy i chcę bym miała jak najlepiej. 
Po paru godzinach pojechałam powrotem do Davida. Zobaczyłam go z Grace. Szybko pobiegłam do jego domu, i zaczęłam się ich wypytywać o wszystkie rzeczy.
- Grace! David! Co się działo wczorajszej nocy? Błagam was! Ja nic nie pamiętam.. – Powiedziałam im o całej powadze sytuacji. 
- O.. Tess. Jak to nic nie pamiętasz? Cały wieczór spędziliśmy w pobliskim klubie, lecz jakoś około godziny 3:00 znikłaś nam z oczu. A najgorsze jest to, że… - Przetłumaczyła mi Grace.
- Boże… Co jest najgorsze? Mów! – Odparłam jej. 
- Tracy zniknęła! – Powiedział mi David.
Matko.. nie wiedziałam co zrobić! Powiem wam, że Tracy to moja najlepsza przyjaciółka. Jest rok starsza ode mnie. To właśnie w jej domu się obudziłam owinięta w folię. Pierwszy raz w życiu przekonałam się co to znaczy przeżyć imprezę i tzn. kaca.
Nie wiedzieliśmy co mamy robić dalej.. czuliśmy się jak w filmie „ Kac Vegas”. Cała ta sytuacja była bardzo denerwująca… Czemu wyszłam z klubu? Musieliśmy przekonać się co robić dalej…

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog zapisze się do obserwatorów i liczę że ty również wejdziesz do nas http://impossibleimagination.blogspot.com/ zapraszam . masz świetnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadanie !!
    Hahaha.... końcówka najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, lubię zakończenia jak w "Kac Vegas", chociaż w rzeczywistości wolałabym tego nie nigdy nie doświadczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniee .Aż zaobserwuję :]
    A to mój blog liczę na to samo :http://niespodziewane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, masz talent! ;)
    czekam na następny rozdział + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie piszesz !!! ale masz ładnie tu wszystko dobrane w sensie tlo itp


    ZAPRASZAMY DO NAS http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/ 2 SIOSTRY, 1 BLOG , DUUUUZO ZDJĘĆ , MODA , BABECZKI I WIEEELE INNYCH . WCHODZCIE , KOMENTUJCIE , WSZYSCY MILE WIDZIANI ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz talent!!
    bardzo podoba mi się końcówka xDD
    czekam na kolejny rozdział i obserwuje!
    licze na to samo: www.fantastic-life.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Faajny blog . Super .! :] .obserwujee :]
    Zapraszam do mnie : http://niespodziewane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, przyjemnie się go czyta. Super ta notka i jeszcze moje ulubione imię - David....
    Już dodałam się do obserwatorów i liczę na rewanżyk ;)

    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :D zapraszam do mnie : http://without-you-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! <3 .
    Obserwuję i bd komentowała każdą nową notkę.
    Licze na rewanż tu : http://przyjazn-i-nic-wiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. robi sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. robi sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

nie przepadam za spamem.
chcę znać waszą całą krytykę na temat mojego bloga.
za każdy napisany komentarz raczej się odwdzięczam♥